שנה לפיגוע המחריד: עצרת לחיזוק התושבים באלעד

נתי קאליש No Comments on שנה לפיגוע המחריד: עצרת לחיזוק התושבים באלעד

במלאת שנה לפיגוע הרצחני באלעד, רבה של העיר חיזק את התושבים בעצרת מיוחדת לזכר ההרוגים: "הייתי מזועזע איך בן אדם מסוגל לרוץ להציל אחרים ללא שום אמצעים" | צפו

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ככלות שנה לפיגוע האכזרי בעיר אלעד בו נרצחו ארבעה בני אדם מהם שניים מתושבי העיר אלעד, בועז גול ויונתן חבקוק הי"ד, נערכו עצרות לזכרם בעיר בהשתתפות רבנים ובראשם המרא דאתרא הגאון הרב מרדכי מלכא נשיא מוסדות אור המלך שחיזק את כלל התושבים.

בדבריו ציין רבה של העיר את מסירות נפשו של הנרצח יונתן חבקוק למען הכלל "זה דברים שאי אפשר לתאר שהלב חושב על זה, לפני שנה הייתי מזועזע איך בן אדם מסוגל לרוץ ולחשוב שהוא יכול להציל אחרים שיודע שאין לו שום אמצעים להתגונן, מסר את החיים שלו למען הצלת הכלל, אין ספק שגדולתו אין לה גבולות",  אמר המרא דאתרא וקרא להתחזק באמונה.

video
play-sharp-fill

"אנחנו לא באים לרומם את חבקוק על מעשיו כי הוא נמצא מעל כולנו עשרת מונים אבל אנחנו חייבים כולם לדעת, לפני שנה לא הייתה עין יבשה באלעד כולם הזדעזעו, כולם בכו וכאבו את הזוועה שהייתה כאן, אנחנו נמצאים שנה אחרי, השגרה מחקה את הרגש אנחנו כאילו חס וחלילה נשכח מאיתנו, תפקידנו לחזק את האמונה וזה הדבר הבסיסי שאנחנו צריכים לדעת החובה שלנו בשעות האלה בדור שלנו לחזק את האמונה בליבנו". אמר הגר"מ מלכא בעצרת.

 



0 תגובות